15 November, 2009

~ Menghitung hari bahagia~ ( Part 1)

Tinggal dua bulan je lagi aku akan tamatkan zaman bujang..akhirnya settle semua masalah..mcm2 dugaan aku alami selama ni..ermm..thanks god..hopefully pas kahwin dugaan xseberat yg aku pikul selama ni..kehadiran org ketiga masa tgh krisis yg wat aku pening kepala...xtau yg mane satu..tp bile pkir2 balik menyesal sgt..semua org ade kelemahan masing2..Allah nk duga manusia dgn mcm2 cara..sekurang2 nya dier setia..leh terima aku seadanya..xperlu cari yg terlalu sempurna kalo xbahagia..xperlu nk cari yg terlalu berjaya kalo diri diabaikan..walau ape pun yg jadi awien syg abg..ape yg berlaku selama ni hanya la dugaan..awien xpenah mintak jadi cmtu..maafkan syg..ermm..mulakan hidup baru..preparation kawin??..lebih kurang 60% siap..andaman dua belah pihak dh settle.Photographer dh settle.Wedding card dh settle...tinggal nk settle barang2 hantaran & brg2 sampingan..erm...sgt penat..preparation berbulan2 tuk majlis yg berlangsung sehari je..wow..nervous plak..tp xsabar rase..harap semuanya berjalan lancar..lalala

No comments: