05 April, 2009

Kereta idamanku...

ermm,setiap orang ade dia punya dream car kan?jadi,arini aku nak cite sket pasal kereta kesukaan aku.. sejak aku tau berangan pasal kereta, ini la kereta yg pertama aku nak..Honda Jazz.,kenapa aku suka kete ni?ntahla,aku takde sebab nape aku suka keta ni, cuma,aku memang suka..mcm kita suka orang tu la..tak perlu sebab nape kita suka orang tu,memang kita suka die.itula cinta sejati..cececeh.dan aku pasti kebanyakkan girl mmg suka jazz..tapi nape aku suka Jazz?ermm..sbb design dier smart..if girl yg bawak mmg cute..hehe..tapi entah bile aku dapat bawak kete idaman ni..hmm..mungkin 10 tahun akan dtg ataupun jadi angan2 saje..ish..ish..xleh..kata org usaha tangga kejayaan..kena keje keras kalo nk dapatkan sesuatu..." no pain no gain "..

1 comment:

~ MiSs GoSsiP GuRLz ~ said...

SANGAT COMEL KAN KETE TU..WAT COLOR MCM TU GAK..WARNA PINK METALIC ..COMEY..